15 Şubat 2012 Çarşamba

AYVALI KEREVİZ

Malzemeler:
1 kg kereviz
2 tane havuç
2 tane orta boy patates
1 tane ayva
1 tane limon
3 diş sarımsak
bir tutam dereotu
3 y.k. zeytinyağı
Yapılışı:
Kerevizi soyup elma dilimleri şeklinde doğrayın kararmaması için  tuzlu suda bekletin.Tavada en alta patates onun üstüne kereviz ,havuç , ayvayı kat kat dilimleyin en üste de sarımsakları doğrayın ; limonu sıkın ,zeytin yağını dökün bir çay bardağı da su katın kısık ateşte  30 dk da pişer .Yemeği ateşten aldıktan sonra ince ince doğranmış dereotunu ekleyin ılık servis edin.

7 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

kerevizi hep salata yaparım ama böylede çok güzel olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

portakallı denedim ama ayvalı bilmiyordum)eminim çok lezzetli olmuştur denmek lazım ellerine sağlık sevgiler:))

Unknown dedi ki...

canim ellerine saglik afiyetler olsun hayirli huzur dolu bir aksam diliyorum.

Unknown dedi ki...

yorumlar için çok teşekkürler beni mutlu ettiniz

Unknown dedi ki...

yorumlar için çok teşekkürler beni mutlu ettiniz

MERHABA dedi ki...

ayvalı daha önce yemedim ama eminim güzel olmuştur ellerinize sağlık.Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Bende ayın son günleridi kalan sebzeleri değerlendirirken buldum eşim pek kerviz sevmediği halde bunu çok beğendi