6 Ağustos 2013 Salı

BAYRAMA YAKLAŞIRKEN

Bu yıl Ramazan ayı çabuk mu geçti bana mı öyle geldi bilmiyorum .Bu gün nerdeyse Türkiyedeki bütün hanımlar temizlik yapıyor memleketçe bir aklanıp paklanıyoruz . Evdeki emizlik tamam da ruhumuzu temizleyebildik mi bu tartışılır.

Ramazan ayı bol dualı ve gözyaşı ile geçti dünyda ve ülkemizde bir sürü sıkıntı yaşadık. İnşallah bayrama yaklaşırken daha fazla ezilen müslümanları görmeyiz

Irakta her gün bomba batlatılıyor ve hergün en az 7 kişi ölüyor ,Afganistan ve Pakistan açlık ve terörle uğraşıyor ,Mısır ve filistini her gün haberlerde izliyoruz ,Mianmar da yok edilmeye çalışılan müslümanlar ....... alatsam daha ne çok isim ve ne çok zülüm gören müslüman var.

Ama bu yıl çok iyi bir şey oldu biz müslümanlarda teknolojiyi kullanarak acılarmızı paylaşmayı dualarda birleşmeyi öğrendik . Bayrama yaklaşırken daha çok dua edelim . Biz  Allah tan iseyelim  , Alah ın mülkü sınırsız ,sınır koymayalım dualarımıza arsızlık yapmadan en fazlasın en iyisini isteyelim ......

1 yorum:

Seyyah Aile dedi ki...

Merhabalar;
Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
35. takipçin benim.
Bana da gelirsen sevinirim :)
Mutlu Bayramlar
Sevgiler
http://whiteglaze.blogspot.com